Про бібліотеку



Бібліотека Лубенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3
 
Сучасна бібліотека, як науково-інформаційний центр навчального закладу.
Сьогодні в Україні йде процес становлення нової системи освіти, зорієнтованих на входження у світовий освітній простір, який супроводжується істотними змінами в педагогічній теорії і практиці навчально-виховного процесу.
Зміни цілісних орієнтирів шкільної освіти вимагає перебудови усіх складових компонентів сучасної школи. Серед них - шкільна бібліотека, як обов'язковий структурний підрозділ загальноосвітнього навчального закладу, займає особливе місце.
Основними завданнями шкільної бібліотеки є: інформаційне забезпечення всіх аспектів навчально-виховного процесу у засвоєнні програмних та факультативних знань самоосвіти вчителів, виховання інформаційної культури учнів, постійного їх прагнення до пошуку інформації, свідомого осмисленого добору інформаційних джерел, формування навичок систематизації та особистісної оцінки інформації.
Забезпечуючи реалізацію таких принципів функціювання шкільної бібліотеки, як пріоритетність читацьких інтересів, глибоке їх вивчення та задоволення, підвищення інформаційної, освітньої, культурологічна, виховної, пізнавальної, інтелектуальної функцій, шкільна бібліотека прагне до формування системи інформаційної підтримки освіти.
Шкільна бібліотека - інформаційний центр школи, основними напрямками роботи якої є:
- надання інформаційно - бібліографічної допомоги учням в оволодінні основами наук;
- інформаційна допомога батькам в вихованні та розвитку інтересу до читання, любові до книги, вихованні дітей;
- виховування в учнів інформаційної культури.
Бібліотека працює в багатьох напрямках:
·                    Сприяння розвитку пізнавальних інтересів учнів успішному засвоєнню ними навчальних програм;
·                    Надання бібліотечних довідок учням та вчителям;
·                    Забезпечення підручниками із загальноосвітніх предметів;
·                    Виховання шанобливого ставлення до книги, виховання у учнів культури читання, вміння користуватися бібліотекою;
·                    Оперативне забезпечення вчителів інформацією.

Комментариев нет:

Отправить комментарий